Gå til innhold

Lei av spørsmål om jeg skal ha en til!!!


Anna-10

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er IKKE gravid!! Jeg har litt mage, og hadde det før jeg ble gravid også. Jeg trener 5 dager i uken og spiser sundt, selv om jeg unner meg litt godteri i helgene. Men magen vil ikke bort!! Jeg la på meg veldig under svangerskapet- 28 kg, men har gått ned igjen alle+ 2 til, så da 30 kg på 1 år. Men magen er der like fordømt. Jeg er tynn ellers, men får ikke vekk den fordømte magen! Trener variert og ofte, så det er ikke treningen det er noe galt med. Jeg burde kanskje redusere matinntaket mitt enda mer, men blir så sur og grinete av det;) What to do?? Råd tas imot med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å trene pilates. Det er det beste jeg har prøvd i hvertfall.

 

Jeg har inntrykk av at så fort man er i et fast forhold som folk har inntrykk av skal vare og man kanskje har en lite mage så kommer spørsmålet om man er gravid støtt og stadig etter man har fylt 20år og de fortsetter vel å spørre til lenge etter man er ferdig med å få barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har forsøkt det også...

Ja det er helt utrolig! Dersom man ikke er 100 % sikker på om vedkommende er gravid så spør man ikke, er regelen min! Hvem er det som ikke har mage i dag? Det er rett og slett frekt og spørre om! Og så blir man såret og føler seg tykk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt KS?

Uansett er det ikke uvanlig at magen aldri helt blir den samme, men sånn er det bare.

Men man kan jukse hvis man ikke vil gå til ekstremer som feks mageplastikk. Finnes mye fint som holder magen inne som skjules under klærne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres irriterende ut, ja! Men hva og hvor ofte trener du? Og hvor lenge holder du på hver gang. Kunne du evt legge om kostholdet så du kan spise like mye som før, men likevel med færre kalorier enn ditt nåværende kosthold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke tatt KS, og ja har faktisk vært inne på tanken på å ta plastisk kirurgi;) Men det blir i så fall etter nr to.

Jeg trener 5 dager i uken, og da trener jeg 1 time. Jeg jogger, sykler, intervalltrening, cardio combat, step, styrke, ski på vinteren, dans alt mulig. Kostholdet kunne jeg nok vært mere nøye med. Jeg var veldig flink når jeg holdt på og slanke meg. Da telte jeg kalorier og var aldri over 1400 kalorier om dagen. Nå tenker jeg at siden jeg trene rså mye så kan jeg spise mer. Det kan jeg jo, men til en viss grense. Jeg er flink til og overdrive i helgene, og tror nok at det ødelegger en del for magen;) Se der, der fant jeg svaret selv:D Nei, jeg må nok sulte meg en stund til så jeg får bort magefettet...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på spørsmålet om man er gravid, sier du bare at du ikke kan få flere, det stopper kjeften på folk!

 

når det gjelder magen - vanskelig greie - noen sier at rokkering virker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...