Gå til innhold

Hva synes dere om disse hel dressen (kosedressene) til store barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri kjøpt det til min10 åring. Minsta kunne til nøden fått, men kommer ikke til å kjøpe det til henne. Andres mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synest de er helt forferdelige, men 9 åringen min synst de er såååå kule, derfor har hun sånn forferdelig kosedress.

Ungene må da få kle seg i det de vil (innen rimelighetens grenser.) Velge sine kamper med omhu, tenker jeg.

 

Faktisk synest jeg det er litt befriende. Etter mange år der det har vært åletrange topper og korte skjørt, synest jeg det er deilig med en (barne)mote som ikke er så sexprega. Så jeg ønsker kosedressene velkommen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i det. Kanskje til jente, men ikke til gutt (stor gutt altså). Opp til en vis alder er det jo sånne plagg man ofte kjøper.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt sånn dress til gutten min som er 5 år. Mens gutten min på 13 synest dressene er latterlige og stygge. Så det ordner seg selv det der ;)

 

Også er det vell ikke meningen at vi voksne skal forstå oss på ungdomsmotene hehe

 

Hilsen anonym 18:43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser de dressene, tenker jeg at nå er det ikke lenge til jeg må kjøpe ting jeg synes ser vanvittig stygge ut fordi min lille frøken absolutt vil ha det.. Jeg velger mine kamper med omhu, og hadde nok latt henne gå med det hvis hun ville. Selv om jeg ikke liker dem selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...