Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Jeg er alene hjemme noen uker da mannen er i utlandet og jobber, så har vi et barn fra før av på 4 år, nå er jeg gravid i uke 6 men jeg er så utrolig trøtt om dagene.. Klarte nesten ikke å stå opp idag, ble så dårlig da jeg måtte stå opp klokken 7, nå har jeg vært trøtt i hele idag, tvunget meg ut på tur med jenten vår, vært aktiv og føles som jeg skal besvime når som helst.. Er det vanlig å være så trøtt? vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg skal være like trøtt hver dag
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 la huset flyte, eller gjør husarbeid mens jenta sover, legg deg samtidig med henne på kvelden siden det er på den måten du får sovet mest.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 ja, det vanlig å være så trøtt. Jeg har vært det i begge mine svangerskap, men det var verre 2. gang, fordi jeg måtte være våken fordi jeg hadde en unge i huset. Det var helt grusomt. Man må faktisk nedpriotere alt som heter husarbeid, egenpleie og bare og bruke det lille man har av energi på den minste, og sove når ungen legger seg. Det vil være hardt nå, men det går nok over om noen uker. Bruk alt du har av avlastning for alt det er verdt. Har du ingen som kan passe 4-åringen din i noen timer på dagtid slik at du får sove?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå