Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Eksen min er veldig glad i en fest og igår var det tolvte helgen han var ute på rad. Når han drikker, drikker han MYE, slik at han blir sa full at han gjør og sier mye dumt. Ofte usker han ikke hva han har gjordt i det hele tatt dagen etterpå. Er ofte han har tatt seg en fest midt i uken men kammerater selvom det ikke trenger og være en spesiell dag eller helligdag osv... Ville dere sagt han har et alkoholproblem eller er i starten av og utvikle et?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Er han under 25 så vil jeg påstå det er helt normalt,og ungdomstiden. Er han derimot 40 så mener jeg han har problemer ja,men ikke nødvendigvis med alkohol. De som drikker flere ganger i uka er mer i faresonen en en som drikker hver helg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Det er vel ikke unormalt om man er singel og ung. Kjenner uhorvelig mange som sier mye dumt og ikke husker det dagen etterpå. Men det er et problem hvis man begynner å gjøre kriminelle handlinger i fylla, som slossing, trusler etc. Jeg ville ikke sagt at han var i ferd me då utvikle et alkoholproblem basert på den informasjonen du kommer med her. Dessuten finnes det så utrolig mange definisjoner på et alkoholproblem eller alkoholisme. Det er et komplisert fenomen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå