Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Jeg er sammen med med en som har to barn fra, har ett felles barn. Jeg har veldig lyst på ett barn til, men samboer nekter plent. Jeg er trist pga dette, og vet jeg kommer til å angre hele livet på at jeg ikke fikk mer enn ett barn, derfor synes jeg dette er vondt å svelge. Tenker mye på dette. Mine bonusbarn blir ikke som mine egne.... Noen som har vært i samme situasjon. Det er ett ikke tema, orker ikke ta det opp fordi jeg vet hva han svarer... Jeg vet vi har mer enn nok med 3, men det hjelper ikke når kroppen vil ha flere barn. Æsj, vet ikke hva jeg vil med dette, måtte bare få det ut på en søndags ettermiddag.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Her har vi en hver fra før... og mannen mente det var da mer enn nok... selvom jeg ønsket meg 2. Alltid ville ha 2 barn.. Han mente at "vi har jo to".. Så jeg gjorde det klinkende klart at hans sønn blir aldri min på noen måte. Han bor her annenhver uke, fungerer greit det. Men selv etter mange år er jeg ikke knyttet til han på noen måte, annet enn at det er sambos barn... å lekevenn til min gutt.. Så jeg sa om du vil ha bare en, så javel. Men da flytter jeg, for jeg vil ikke at mitt barn skal være enebarn.. etr noen uker å tenke på, så fant han ut at hans sønn faktisk ikke blir min... å gikk med på søsken...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Dette er jo en utrolig kjedelig situasjon for deg, men dessverre noe dere skulle ha avklart på en mye tidligere stadie..(
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Ja jeg vet jeg burde sette hardt mot hardt.. men jeg er så feig....jeg er ikke så ung ennå heller, og det stresser meg også. Vet også at hans foreldre mener at vi har 3 friske barn og må være fornøyde med det, de har null forståelse for at jeg ikke føler at bonusbarna er som mine egne.. Jo jeg burde sikkert avklart dette for lenge siden, men i begynnelsen var jeg opptatt av at han ville ha flere barn... tenkte liksom ikke så langt som å spørre om han ville ha flere enn ett til... Synes jo det er mye med 4 barn jeg også, men de to eldste blir jo bare eldre og mer selvstending. Dessuten ante jeg ikke før jeg fikk barn selv om jeg ville ha fler enn ett... Jeg lar han få vite med mellomrom at jeg er lei meg pga dette, men han sier ingenting... bare tier det ihjel.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Hans foreldre kan vel neppe sette seg i din situasjon, ikke har de så mye med saken å gjøre heller. Dette er en sak mellom deg og din samboer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå