Gå til innhold

Noen strikkekyndige her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg strikker en jakke i 9-12 mnd i type "rett-vrang-rett-vrang" mønster og flettestrikk. Men så står det her at jeg skal strikke en patentmaske. Jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne hvordan jeg skal gjøre det.

"På rettsiden strikkes maske rett gjennom maske på forrige pinne slik at denne løser seg opp og blir liggende som et kast rundt den nye masken)

 

Når jeg har forsøkt på dette så får jeg et hull i strikketøyet. Såvidt jeg forstår på bilde skal det ikke være hull??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...