Februarfisk Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Jeg har kjøpt så fine mangoer på tilbud som jeg tenkte jeg skulle mose og fryse ned til frøkna mi. Er det bare å kjøre fruktkjøttet i stavmiksern, eller må det tilberedes på noen måte? Bør det blandes med annen frukt? Ser de gjør det når det kommer på glass, men tenkte kanskje at det handlet om økonomi... Gode råd og oppskrifter mottas med takk! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå