Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Syns bloggen hennes er så fin å lese, men i dag så fungerer ikke bloggen hennes lenger.. noen som vet om hun har fått ny?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Dramequeenen har vel slettet den igjen?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Helt sikkert slettet den.. Skulle ikke forundre meg... Men hun kunne vel ifallefall vært snill med leserene sine og skrive et innlegg om det og la det ligge noen timer... heller slette bloggen i kveld...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Det har skjedd med flere blogger i det siste, selvom de ikke er slettet. Så kommer de tilbake som normalt. Hun skal jo også få ny plattform Kjempejente Hun hadde garantert sagt ifra om hun hadde slettet den.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 hun skriver på facebook at den er slettet
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Skriver hun hvorfor hun slettet den? Kommer det en ny?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Hun skrev "da er bloggen endelig slettet, deilig og befriende" eller noe i den dur
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 Kjipt for de 3000 daglige leserne hun har hvis hun bare har slettet den uten å gi beskjed...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #10 Skrevet 8. august 2010 Ja, hun har slettet den.. Befriende som hun sa på FB.. Hun ville ikke lengre at omverdnen skulle få innblikk i hennes hverdag! Dramaaaaaaaaaaaa... Kommer sikkert en ny en innen uka er omme vel!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #11 Skrevet 8. august 2010 Jeg leser bloggen hennes og liker den veldig godt så nå ble jeg skuffa. Håper hun får med seg at vi er flere som vil savne bloggen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #12 Skrevet 8. august 2010 og der var en ny igang : villapaprika.blogg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå