Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 jeg har ett barn og ønsker meg ett til. mannen sier nei. hvorfor MÅ jeg ha ett barn til? jeg hører alle argumentene til mannen min, men jeg lurer meg selv om jeg sier meg enig. hvorfor følses det som om jeg ikke kan bli lykkelig med ett barn og min mann? han mener vi ikke har energi og overskudd til ett barn til. mannen har flere barn fra tidligere.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Kan det være at du er redd for å bli barnløs om ditt ene barn dør? Selv føler jeg det er nok med en, men har denne angsten for å miste det og ikke ha noen igjen..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 De ferreste har nok med bare et barn, de aller aller fleste ønsker seg mer en et barn. Lett for han å si at dere har nok med et barn, så lenge han har flere selv, han som har så mange barn skulle forstå at du også har lyst på mer enn et barn. Litt ego der synest jegnok at han er ja.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Grunnen til at jeg vil ha et barn til er redselen for at noe skal skje med den ene jeg har i dag. Hadde mitt eneste barn dødd fra meg (BANK I BORDET!!) tror jeg at jeg ville tatt livet av meg. Man har ingen garantier i dette livet, men jeg har veldig lyst til å bli bestemor en gang, se at mine etterkommere vokser seg til. Gudene skal vite at jeg er glade i mine bonusbarn, men de er ingen erstattere for mine barn som jeg selv bærer fram. Håper du får det som du vil HI. Jeg har fått gjennom ønsket mitt jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Høres ut som vi er i samme situasjon HI. Jeg tenker også på det om noe skulle skje med lillegull (GUD FORBY), da har jeg ingen, og hvis da samboer og jeg skulle gått fra hverandre, så blir jeg helt alene, og kanskje for gammel til å få flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå