Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Hvordan er fødestuene der? Har de eget toalett og badekar? Og jeg mener FØDEN, ikke Storken eller Voss! Takk for svar =)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Stuen som jeg hadde,hadde ingen av delene..Måtte ut på gangen for å gå på do.Men dette er noen år siden,(4år) og forstod det slik at alle rommene skulle oppgraderes:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Noen av rommene på KK Bergen har eget toalett og badekar. Selv måtte jeg ut av rommet og over gangen for å komme meg på toalettet/i badekaret. Lå i badekar de 5 første timene. (Kan hende det har endret seg siden jeg fødte (tror de skulle pusse opp, slik at alle rom hadde bad/toalett), er bare å ta en telefon å høre:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 HI her, Takk for svar. Jeg har født på Føden før, men det er snart 8 år siden og rommene var grusomme. Måtte ut på gangen for å gå på do, og det var rett og slett nedverdigende synes jeg å måtte vise meg frem slik for alle folkene som var der ute (ventende og fedre som var blitt kastet ut). Badekar var på deling, så der fikk man bare en snau time. Har siden født på Storken, en helt annen opplevelse! Ville tilbake igjen dit nå, men har fått beskjed fra sykehuset om at det kan jeg ikke pga risikosvangerskap. Og jeg gruer meg virkelig til fødselen nå Skal på ny kontroll på sykehuset til uka, skal be om fødselssamtale da. For jeg gruer meg veldig, nå som alt ble annerledes enn hva jeg hadde sett for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå