chicka_85. Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 tok brystreduksjon for snart 3 år siden, fikk beskjed om at det var 50/50 med amming. Hvordan blir brystene under graviditeten? Blir brystvortene større og mørkere?, har noen av dere greid å fullamme etter brystreduksjon? takk for alle innspill!
cilinik Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Hei Tok brystred i 2002 og fikk også beskjed om at det ikke var sikkert at jeg fikk til amming. Fikk min første i 2005. Han ble født m gulsot så tok tid før jeg kom i gang m amming. Han var nesten 14 d da han forstod hvordan han skulle suge skikkelig. Hadde ikke da så mye melk og strålene kom jo i alle retninger. Prøvdeå pumpe meg i begynnelsen, men ble bare utslitt av det. Kom knappe 20 ml etter 30 minutter...... Hadde det jeg vil kalle koseskvetter i puppa:-D Så om dette var grunnen til at amminga gikk dårlig (altså kom sent i gang) el pga reduksjonen vet jeg ikke. Så blir spennende å se når frøkna kommer i desember om det går bra da. Selve brystvortene har jeg ikke merket har blit noe spes større, litt mørkere har de blitt nå under svangerskapet og knopper seg mer liksom. Lykke til videre m dine fordeler:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå