Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Mini har så stygg hoste. Begynte i går kveld og har enda ikke gitt seg. H*n spiser greit men det høres helt forferdelig ut når h*n hoster, sliter nærmest med pusten også. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Hvor gammel er barnet ? Hvor høy feber? spiser drikker?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Om barnet er unormalt slapt, og ikke spiser + høy feber, så hadde jeg ringt legevakten. Hvis ikke, ville jeg ventet til i morgen, og bestilt en hastetime hos fastlegen din. Sønnen min begynte også i natt. Holdt på hele natten med hoste og snørring. Han har 39 i feber, men jeg velger å vente å se det ann til senere. Rart at man skal bli så forkjøla nå når det er så varmt, men det er jo nå det er bhg start så det følger jo med. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå