Gå til innhold

hvorfor blør jeg :-S


Anbefalte innlegg

Skrevet

har brukt pplaster i to år uten problemer, de siste ukene har det derimot komt litt blod ut flere ganger i uken, kroppen min har og føltes hormonell, mens vondt i korsryggen og magen ømme pupper ...

 

skjønner ikke helt hva dette kommer av og hvorfor !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens en graviditet.... eller en hormonforstyrrelse...

 

Anbefaler deg å oppsøke lege. Ta en grav.test kan også være en lur ting.

Skrevet

har tatt en test, den var negativ, men enda en uke igjen til ventet mens så burde kanskje tatt en til??

huff, håper bare det stabiliserer seg :-s

 

takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...