Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 har brukt pplaster i to år uten problemer, de siste ukene har det derimot komt litt blod ut flere ganger i uken, kroppen min har og føltes hormonell, mens vondt i korsryggen og magen ømme pupper ... skjønner ikke helt hva dette kommer av og hvorfor !!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Muligens en graviditet.... eller en hormonforstyrrelse... Anbefaler deg å oppsøke lege. Ta en grav.test kan også være en lur ting.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 har tatt en test, den var negativ, men enda en uke igjen til ventet mens så burde kanskje tatt en til?? huff, håper bare det stabiliserer seg :-s takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå