Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Mini nærmer seg 13 måneder nå, så blir vel snart til at mini skal overnatte hos bf. bf har fått ny dame, som jeg ikke har møtt, de bor sammen nå. Kan jeg kreve å få møte henne? I forhold til overnatting, det er vanlig å begynne med en natt først sant? Og hvordan har dere det? Vi skal gå få "vanlig" samvær, altså en dag i uken og annenhver helg. Dere som har det sånn, hva legger dere i helg? Jeg mener at det beste er fredag til søndag, eventuelt fredag til mandag, men at det er den dagen i uken han skal ha mini da, sånn at det ikke blir så mye flytting fram og tilbake!! Og er jo sånn at det skal være annenhver høst, jul, vinter og påske. Deler dere opp julen da? Jeg klarer ikke være vekke fra mini hele julen og nyttårshelgen! Og i sommerferien, har bf hos dere to(tre uker) i strekk, eller deler dere dette opp? Litt rotete dette her. Og vet folk mener at begge har like mye rett til barnet osv, men bf ser ikke barnets beste her..
Monajenten Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 I jul og nyttår gjør vi det sånn at vi har annenhver jul og nyttår. Altså den som har julen, har ikke nyttår og motsatt. Samvær fra julaften kl. 14.00 (slik at barnet kan spise grøt med den familien hun ikke skal være med på julekvelden) til 3. juledag kl. 19.00, og fra da til 2. nyttårsdag. Vi har ikke noe samvær på vinterferie og høstferie, den faller på den som har samvær da. Sommerferien har vi to uker sammenhengende hos far, og evt. en tredje uke litt før eller etter. Vi begynte med samvær en stund hvor far hadde fra torsdag til mandag istedenfor fredag til søndag og en gang i uken, nettopp for at det skulle bli mindre frem og tilbake. Syns det fungerer bedre. Ang. damen så kan du vel egentlig ikke KREVE å få treffe henne, men du kan jo uttrykke et ønske om det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Vil det si at han har torsdag til mandag en uke, og ingenting uken etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå