Gå til innhold

Er så sykt stolt over prinsessa mi;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sov uten bleie og sutt for første gang i natt, ingen uhell, og ingen helvetesnatt, jeg våknet kl halv 6 av at ho lå ved siden av meg i senga, husker ikke at ho kom inn engang...

så må ha vært en god god natt ;) sa bare i går mens vi var ute at suttefeen hadde vært her, og på morraen hadde ho lagt igjen kort og penger til emma, funket som en drøm ;)

prøvde å ta ho på do 2 ganger i går kveld, men ho ville ikke, og det kom ikke noe, ho bare sutra å sa ho ville ikke.. Og likevel ingen uhell ;);););)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA, har ville kutten den sutten såå lenge nå, så går det greit i natt og, får ho en liten premie i morra ;);)

Skrevet

Det var en knallgod idè! Har tenkt en stund på hvordan jeg skulle gjøre det med suttesluttingen, men nå vet jeg det!

Skrevet

har vel noe sutring over sutten, og ho var litt vanskelig å legge i går og i kveld, men sa bare i går mens vi var ute at suttefeen kom å tok med suttene til små babyer på sykehuset fordi trengte de... også når ho våknet i dag hadde jeg skrevet ett kort til ho, med ett bilde av ei jente på , da skreiv jeg fra suttefeen, tusen takk for suttene, du er så flink og stor.. også fikk ho 10 kr av suttefeen ,og om det går greit i natt så får ho premie i morra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...