cathrine&emma Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Sov uten bleie og sutt for første gang i natt, ingen uhell, og ingen helvetesnatt, jeg våknet kl halv 6 av at ho lå ved siden av meg i senga, husker ikke at ho kom inn engang... så må ha vært en god god natt sa bare i går mens vi var ute at suttefeen hadde vært her, og på morraen hadde ho lagt igjen kort og penger til emma, funket som en drøm prøvde å ta ho på do 2 ganger i går kveld, men ho ville ikke, og det kom ikke noe, ho bare sutra å sa ho ville ikke.. Og likevel ingen uhell ;);)
cathrine&emma Skrevet 8. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2010 JAAA, har ville kutten den sutten såå lenge nå, så går det greit i natt og, får ho en liten premie i morra ;)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Det var en knallgod idè! Har tenkt en stund på hvordan jeg skulle gjøre det med suttesluttingen, men nå vet jeg det!
cathrine&emma Skrevet 8. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2010 har vel noe sutring over sutten, og ho var litt vanskelig å legge i går og i kveld, men sa bare i går mens vi var ute at suttefeen kom å tok med suttene til små babyer på sykehuset fordi trengte de... også når ho våknet i dag hadde jeg skrevet ett kort til ho, med ett bilde av ei jente på , da skreiv jeg fra suttefeen, tusen takk for suttene, du er så flink og stor.. også fikk ho 10 kr av suttefeen ,og om det går greit i natt så får ho premie i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå