Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Hei! Må pumpe meg for 2 måltider på Onsdag. har noen spørsmål Når skal jeg pumpe meg? altså hvor lenge kan det stå i kjøleskap? Skjønner ikke helt når jeg skal pumpe meg, er redd for at det skal gå på bekostning av måltidene . Kan jo ikke pumpe meg før måltidet (da får jo ikke babyen noe, Kan jo ikke pumpe meg etter heller, for da er det jo tomt. hmmmmm.. Kan jeg pumpe meg nå og fryse det???? men hvor lenge kan det stå i kjøleskap etter at det har vært i frys? har ikke mulighet til å oppbevare det i frys helt til babyen skal benytte melken.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Du kan pumpe nå (du har testet at baby tar flaske, ja?) og fryse det du får etter hvert måltid. Melka kan ha et døgn i kjøleskap før eller etter frys.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Nei har ikke sjekken om babyen tar flaske.. hmmmmmmm... kunne ønske jeg slapp det her men men.. hva om den ikke tar flaske da??? hvor lenge etter at babyen har fått et måltid, kan jeg pumpe meg, uten at det går utover måltidet til babyen? Hvor mye melk må jeg pumpe til et måltid.. Kjenner jeg begynner å bli stressa... Godt det er på onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå