Gå til innhold

Hva har dere i posen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal fleske til med fiskelykke i bursdagen til junior.

Ser at det er vanlig med denne godteposen på slutten.

Hva har dere i den???

 

Jeg har ikke tenkt til å ha mye i, men har lyst til at det ikke bare skal være godteri!?!

Blir det helt feil tru?

 

Forslag til min godtepose:

1 pakke med noe pastiller

1 minisjokolade

Noen morsomme klistremerker

Kanskje en morsom refleks eller lignende.

 

Har du noen tips?

 

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P.S

Det er til en 3 års dag forresten:o)

Skrevet

Synes ditt forslag er helt ok, ikke om å gjøre å overfore dem med snop heller. Man får også kjøpt diverse kjeks til barn som er kjekke i slike poser, eske med mange små pakker med eks 2 kjeks i.

 

Skrevet

Bra tips!

De er jo stappfulle av "bursdag" når de går så jeg forstår ikke helt kulturen med å trøkke inn et lass til sånn på tampen.

Skrevet

Trodde ikke 3-åringer likte mintsjokolade..?

Hva med et par ballonger?

Skrevet

Pus og Lillepus

 

Ballonger er fint:o)

 

Det står forøvrig MINIsjokolader ikke mint...

Skrevet

Dytter litt jeg:o)

Skrevet

Cookies pyntet med royal icing og da gjerne forbokstaven til hvert barn. Har gjort det en gang selv og det var stor stas :)

 

Ellers er klistremerker og ballonger bra.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...