Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Skal fleske til med fiskelykke i bursdagen til junior. Ser at det er vanlig med denne godteposen på slutten. Hva har dere i den??? Jeg har ikke tenkt til å ha mye i, men har lyst til at det ikke bare skal være godteri!?! Blir det helt feil tru? Forslag til min godtepose: 1 pakke med noe pastiller 1 minisjokolade Noen morsomme klistremerker Kanskje en morsom refleks eller lignende. Har du noen tips? Hjelp!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. august 2010 P.S Det er til en 3 års dag forresten:o)
Ugl@ Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Synes ditt forslag er helt ok, ikke om å gjøre å overfore dem med snop heller. Man får også kjøpt diverse kjeks til barn som er kjekke i slike poser, eske med mange små pakker med eks 2 kjeks i.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2010 Bra tips! De er jo stappfulle av "bursdag" når de går så jeg forstår ikke helt kulturen med å trøkke inn et lass til sånn på tampen.
Tøffe Tøflus Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Trodde ikke 3-åringer likte mintsjokolade..? Hva med et par ballonger?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2010 Pus og Lillepus Ballonger er fint:o) Det står forøvrig MINIsjokolader ikke mint...
Villa Perlesukker Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Cookies pyntet med royal icing og da gjerne forbokstaven til hvert barn. Har gjort det en gang selv og det var stor stas Ellers er klistremerker og ballonger bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå