Gå til innhold

Dere som kan ketolyse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å begynne med denne"livsstilen",har prøvd å lese endel på nettet ang dette.Inne på ketolysesiden,så selger de pakker med diverse ting.Er et virkelig nødvendig med detablettene?Tenkte jeg skulle kjøpe de stixene,men ble så usikker..gjør jeg noe feil om jeg ikke tar tablettene?vil jeg ikke gå ned i vekt?Bør jeg ha boka?

Er det ikke nok å lese næringsverdiene på produktene,og være spes opptatt av karbohydratene og fiberinnholdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du bør ha tablettene. De inneholder det du ikke lenger kommer til å få ideg gjennom kosten.

Og ja, du bør absolutt lese boka. Den kan lånes på biblioteket om du ikke vil bruke penger på den.

Stix og tabletter fåes forøvrig kjøpt på meny og mega, som regel :)

Lykke til

Skrevet

Takk for svar:)

Ja,det var pengene jeg tenkte på hehe;)Oki,da skal jeg ta å kjøpe de tablettene.Er det begge to man trenger?

Skrevet

når jeg gikk på ketolyse - som jeg forøvrig aldri ville gjort igjen men den debatten skal vi ikke¨ta nå siden du har bestemt deg - var det tre typer piller.

For all del, ta magnesium, ikke slurv med den! kosthold som gjør at du går i ketose kan gi leggkramper fra helvete hvis du ikke tar magnesium!

Skrevet

Det er 3 typer, krom-kalium, selen-sink og magnesium. Annie 13:45 har rett, leggkramper er noe drit!

Skrevet

Takk,så bare fort over de tablettene hehe:)da får jeg ta eg en tur på butikken;)

Skrevet

Og det er rimeligere å kjøpe de samletablettene enn å kjøpe enkeltbokser på apotek/helsekost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...