Gå til innhold

Vurderer og blokkere innkomende samtaler ifra bf`s tlf nr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ringer meg stadig vekk drita full og skal fortelle meg hvor mye han tenker på meg osv.. Har fortalt han utallige ganger at jeg ikke er inntresert i at han 1.ringer meg midt på natten, 2.ringer når han er full og 3.drikker så mye at han blir så full som han er når han ringer. Er nå tiende helgen han drikker på rad og jeg begynner og bli bekymret og lurer på om han har begynnt og utvikle et alkoholproblem. Dette er en av mange grunner til at forholdet vårt ikke har fungert, men dette er ting bare jeg ser, ikke han. Blir så frustrer og ikke minst sinnt!

Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre lenger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil nå heller foreslå at du ikke har telefon tilgjengelig om natten.

Har ikke han ungene siden han drikker 10. helgen på rad?

Om han har ungene så er det ikke lurt å blokkere han vet du;) du må jo kunne ha kontakt med han da, også på hans premisser.

Skrevet

Hvordan har du tenkt å blokkere kun hans nr?

Hadde vært kjekt å visst, for teleselskapene kan ikke hjelpe med det. Så om du kan det så vil jeg også vite det ;)

Skrevet

1. det er lov å slå av telefonen

2. det er lov å ha den på lydløs

3. man MÅ ikke svare selv om noen ringer

... og om du må ha telefonen på lydløs kan du lagre en ringelyd på hans nr som er bare stille.

På den andre siden er dette far til barnet ditt, og de har begge krav på å være sammen. Dersom han har et alkoholproblem vil det kunne virke negativt inn på både forholdet til barnet og muligheten for å ha samvær.

Synes du skal ta tak i det, men da må fokuset hans flyttes fra at han har lyst til å være sammen med deg og til hva han ønsker å ha sammen med barnet.

Skrevet

skulle stå --om du må ha telefonen på på natta, kan du lagre en ringelyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...