Gå til innhold

Sint på barnets far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sint, oppgitt, dritt lei.... ja jeg vet ikke hva. Jeg synes han er i vegen. Når han tar på meg så kjenner jeg det knyter seg inni meg. Når han "henger" på meg føler jeg meg kvalt. Han tar seg ikke så mye av vår 3 1/2 uke gamle datter hjemme, men når vi er borte gjør han så mye at det føles falskt. Det samme er det egentlig hvis det er noen her, da er han plutselig veeeeldig opptatt av henne. Ellers sitter han ved dataen og ikke stort annet. Jeg vet at dette er en stor forandring for han også, men er det uvanlig at jeg er så mye sint?? er det noe galt med meg? Jeg jobber hardt med det selv, men samboer sier ofte at jeg er vanskelig. Det er ikke meningen å være det.

Huff, hva gjør jeg egentlig? Hva kan jeg gjøre? Er det noen som har et godt forslag? Er det noen som har vært gjennom lignende? Så utrolig fortvila

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.for det første hadde jeg tatt opp dette med han om at han bare tar seg av barnet med andre tilstedet ( hadde nesten følt det litt som han brukte henne da jeg ) ellers er det sikker hormonene som svinger eller depresjon etter fødsel. husker jeg også hadde masse blanda følelser og humør i stunden etterpå så det går seg til.men snakk med mannen din.lykke til

Skrevet

Det er ikke uvanlig at du er sint. Kroppen er ennå full av hormoner som raser og gjør ting vanskelige.

Men hvis du har grunn til å være sint, så må du sette deg ned med samboeren og prøve å gi beskjed på en saklig måte, når du ikke er sint, sånn at han skjønner at du mener alvor.

Skrevet

Sånn var det med min eks mann å... Når vi fikk førstemann.. Han skiftet bleier, ga flaske osv når familie var på besøk.. Da var han PAPPA. Ellers tok han aldri opp baby hvis den skreik elr noe som helst. Bare spilte data, så på tv osv... Så jelg begynte å kommentere det. Foran folk.

Når vi hadde besøk av hans familie osv, å han plutselig skulel gjøre ting... så slang jeg ut ååh, så deilig... når du leker pappa å gjør litt.. Elr noe sånt som: Tror vi må ha besøk oftere jeg, for da får jeg tatt en dusj og gjort litt mens du leker pappa.... Hahaha... skal si han blei satt ut... og tok hintet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...