Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Syke film, var helt forferdelig nærvepinende og se den. Sov såvidt natten etter. Angrer nesten på at jeg så den . At hele filmen var laget på en slik måte at det virket som en dokumentar gjorde hele filmen bare 10 gange så skummel .
Djoolia 07+08+12 Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Hihi, synes den var drittkjedelig jeg. Og bare helt teit overnaturlig..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Uff, nei syntes den var drit skummel . Var redd for og bli dratt etter anklene ut sengen mens jeg lå og sov .
Djoolia 07+08+12 Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Hadde håpet at filmen skulle gi meg traumer, men det gjorde den altså ikke.. Men Skjult derimot, den var skummel den
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Dritdårlig film. så ikke halvparten en gang og spolte meg gjennom filmen for og se om det kom noe intresangt, Hadde vært mye bedre om det var laget som film og ikke som dokumentar.... Skikkelig skuffet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå