Gå til innhold

Kan dere sette en diagnose på denne mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne mannen er sammen med min veninne, og han gjør ting med, og forann henne som jeg rett og slett syns virker uvirkelig..

Han slår henne, over hele kroppen, tar kvelertak på henne, når hun prøver å slå opp med han, så frir han, og går ut på kjøkkenet og lager taco, og tror han faktisk er forlovet..

En kveld prøvde de å ha sex, men min veninne var ikke helt i form, så hun ville ikke gjøre så mye i sengen.. Han gjorde sitt, og på morgenen, så låg hun med ryggen til han.. Når han våknet, så la han seg bort til henne, holdt henne på kjærlig vis, og hviskret inn i øret hennes " Faen så jævla ubruklig du er", og så sto han opp.. Han overvåker henne konstant, leser meldinger og skjekker anropslogg på mobilen..

En gang, var de på fest i Bergen by, og da møtte denne mannen og veninnen min på en mann som skyldte de penger.. Mannen spurte etter pengene sine, og han andre sa at han ikke hadde de.. Det endte med at denne mannen tok ett hult rør opp i ræva på han andre, tok piggtråd igjennom røret og opp i mannen, og drog ut røret.. Det samme gjorde han med en katt samme kvelden, men istedenfor piggtråd, så helte han maursyre inn i katten..

Jeg har 100 slike historier, denne mannen er ett skikkelig narkovrak, skylder penger til alt og alle, har ett rulleblad som ikke likner grisen..

Veninnen min har prøvd å komme seg bort fra han lenge, men hun blir reddere og reddere for hver gang.. Å gå til politiet går ikke, denne mannen har politiet faktisk gitt opp. De lar han så å si gjøre som han vil.. Jeg har nå gjort alt jeg kan for å hjelpe, og det fungerer ikke.. Denne veninnen min er livredd for å bli invalid på noen som helst måte, ( han slo henne så kraftig i ryggen en gang at hun nesten ble lam ), så jeg skal gjøre enda ett forsøk på å skremme henne vekk.. Jeg vil ha en diagnose på denne mannen, og finne ut det jeg kan, og forhåpentligvis klare å skremme henne vekk fra han, før det er for sent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Way over your head, kjære deg. Hold deg unna. Han har vel Dyssosial personlighetsforstyrrelse eller noe mer alvorlig.

Skrevet

Mannen er syk og farlig!! Hjelp henne bort fra han med en gang, før hun havner på sykehuset med varige skader. Ikke tenk på hva han kanskje kan gjøre om han får tak i henne, tenk heller på hva han ikke kan gjøre nå som du får henne bort.

Skrevet

Trenger hun en diagnose fra ett forum for å vite at hun må stikke fort som faen? DA er jo hun nesten dummere enn han.

Skrevet

Man får ikke diagnose på dib, og selv om du får noen forslag gjør det da ingen forskjell for situasjonen. Min diagnose; spik spenna gæærn. Men venninna di liker det vel da, siden hun er der ennå...

Skrevet

å gode gud sier jeg bare! Her er det vel bare å ramse opp, men vil vel starte med psykopat, personlighetsforstyrrelser, manglende empati - og det høres ut som om han rett og slett burde være låst inne i et hull!!!!

Hvorfor er hun sammen med ham? Du sier hun har prøvd flere ganger, men at hun blir reddere og reddere - jeg vet ikke hva som kan skremme henne mer enn denne mannen! Hun burde oppriktig være redd for sitt eget liv og komme seg til helvete vekk!

Skifte navn og flytte høres lurt ut. Samtidig med x antall anmeldelser til politiet!!!

Skrevet

Herregud, dette er helt sykt! Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt en "dagbok" der jeg rett og slett dokumenterte hver mineste lille ting som skjedde osv, slik at det er noe dere eventuellt kan bruke imot han seinere om det blir noe sak imot han. Som det burde..

Er en organisasjon som hjelper kvinner som har vært og er i volderlige forhold, men vet ikke hva den heter, kan sikkert googles opp lett på nettet. Diagnosen må jo være at han er psykopatisk, psykisk syk, kontrollerende, volderlig og ustabil!

Skrevet

hvem har med seg piggtråd på byn?

Skrevet

Hvem har med seg piggtråd på byn?

Skrevet

Hvem har med seg piggtråd på byn?

Skrevet

Ta kontakt med krisesenteret spes for kvinner som blir utsatt det din blir for. Og besøksforbud, flytte til ett annet sted, hemmelig adresse, nytt navn, voldsalarm alt det har hun rett til å få hjelp med. Og det er kun drosje sjåfører som vet adressen til krisesenteret ( har hørt, ikke sikker) men for all del ta kontakt med dem, før det blir for sent.

Skrevet

Ta kontakt med krisesenteret spes for kvinner som blir utsatt det din blir for. Og besøksforbud, flytte til ett annet sted, hemmelig adresse, nytt navn, voldsalarm alt det har hun rett til å få hjelp med. Og det er kun drosje sjåfører som vet adressen til krisesenteret ( har hørt, ikke sikker) men for all del ta kontakt med dem, før det blir for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...