Gå til innhold

Noen som har hatt sopp i underlivet? Se her please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en sånn combipakke med Canesten, og satte pillen i med det samme, uten å lese vedlegget. Den smultret opp og kom ut i biter, samtidig fikk jeg mensen, og det hele ble litt grisete når jeg skulle smøre meg 3 ganger pr dag. Men men... Ferdig med mensen tok jeg en pille til, da på kvelden. Neste morgen kom den hel ut igjen. What?

Den første pillen ble tatt forrige torsdag, den andre natt til torsdag, og jeg smører hver dag. Men det svir litt enda oppi der.

Bør jeg ta enda en pille, eller skal jeg bare krype til korset og dr til lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en flaske som heter Molkosan på helsekosten etter tips fra en som jobbet på apoteket sist jeg var veldig plaget med sopp.

Virket nesten med det samme og jeg brukte ikke canstenkuren jeg hadde kjøpt, så den har jeg enda. Nå tar 2 t-skjeer av den hver gang jeg begynner å merke tedenser av sopp og den hjelper! Smaker dritt (hun på apoteket sa den smakte 10 fjøs og det stemmer ganske bra, hehe) men blander den i litt vann, shotter den og drikker noe annet fort etterpå!

Eller så må du til lege, lykke til!

Skrevet

den har kommet ut igjen med meg og. vet ikke om det er normalt,

Skrevet

Takk for tipset! Står den seg lenge etter åpning den da?

Har aldri hatt sopp før, er det sånn at jeg nå kommer til å bli plaget med det fremover? Håper ikke det!!

Og hva kommer det av egentlig..? En venninne av meg mente det var fordi jeg har hat ubeskyttet sex med ny partner, etter laaang tørkeperiode.

Men i såfall bør det jo gi seg når kroppen min finner ut at dette blir fast inventar?

Skrevet

Takk for tipset! Står den seg lenge etter åpning den da?

Har aldri hatt sopp før, er det sånn at jeg nå kommer til å bli plaget med det fremover? Håper ikke det!!

Og hva kommer det av egentlig..? En venninne av meg mente det var fordi jeg har hat ubeskyttet sex med ny partner, etter laaang tørkeperiode.

Men i såfall bør det jo gi seg når kroppen min finner ut at dette blir fast inventar?

Skrevet

Helt normalt at tabletten kommer ut igjen. Den skal det :)

Men jenter, husk at selv om det klør der nede, så trenger det nødvendigvis ikke være sopp. Kan være forandringer i ph også, så om Canesten ikke hjelper, så kan dere jo prøve noe som heter Cervagyn Vaginal Creme som opprettholder bakteriefloraen i underlivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...