Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Ja nå klager både svigermor og mannen min på at babyen vår er bortskjemt? Får stadi høre at hun er blidt for vannt med oppmerksomhet og at bruk av smokken er å skjemme henne bort??! Har de rett eller er jeg helt tullete?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 De er helt tullete. Ikke hør på de! Babyer skal ha masse kos, oppmerksomhet og kjærlighet!
rosa og en blå Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 min 3 år gamle gut er bortskjemt.. ikke ditt lille barn. gi smokk-ofte med god samvittighet! det er en god trøst og barn føler seg trøstet og ikke "alene" Du kan UMULIG skjemme bort så små barn.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 signerer 2359. Kos masse masse med babyen din. Gi den masse kjærlighet:) Jeg har gjort det siden dag 1, og kommer til å fortsette sånn. Alle kommenterer hvor "snill" baby jeg har. Det er fordi hun får masse oppmerksomhet og kjærlig , kos.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Er det jeg har gjort, men uansett hva jeg gjør så er jeg visstnokk forr mild. Når hun legger seg liker jeg og sitte ved siden av til hun sovner og holde henne i hånden slik at hun ikke skal bli redd. Dette mener de da er helt bortkastet. De har visst en formening om at 10-15 min med skriking er ok uten at man skal trøste babyen når den skal legge seg????!!! Muli at jeg er streng nå, men jeg mener det er barnemishandling!
rosa og en blå Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 please ikke la henne grine i 10-15 min. mitt mareritt var om mine foreldre\svigers gjorde det hjemme med seg selv når de satt b-vakt. da hadde eg klikka i vinkel. (glad eg ikke vet) trøst og kos. eg gjør det enda, selv om de er 3 og 4 år. (de får kun gråte sååå lenge de klarer når de har vært rampette etter en advarsel, som f.eks tegne på tv) men det er leenge til du kommer dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå