Ane +G 02+ ønsker spire 2010 Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Ja så har det skjedd igjen ! Sannsynligvis en ny kjemisk graviditetet. Det må være verdens dårligste spøk... en positiv test når man egentlig ikke er gravid ! men det befruktete egget romsterer lenge nok rundt i livmoren til at det blir produsert hcg, og symptomene kommer. ..en kortvarig glede fordi man får en svakt positiv test. Og så kommer mensen noen dager forsinket, og hele greia var bare lureri. Blir så frustert over dette ! Har lest at dette er veldig vanlig og over halvparten av de befruktede eggene ender i en forsinket mens fordi de ikke var levedyktige, og derfor ikke festet seg ordentlig. Derfor anbefales det jo ikke å teste så tidlig, men vente til IKM. Denne gangen testet jeg av den grunn ikke før IKM selv om jeg hadde flere symptomer. Men så skjer dette da 4 dager senere. Neste gang blir det ikke å teste før 1 uke etter IKM, og svake positiv tester er for min del ikke lenger positive. Skal ikke ha noen forhåpninger før jeg får en sterkt positiv test. Det at en strek er en strek ...det stemmer ikke i disse tilfellene. Det veldig rare nå er at mensen kom idag idag tidlig samtidig med ganske mye smerter nederst i korsryggen. Men etter å ha blødd en halv tampong (unnskyld detaljer) så forsvant den igjen. Smertene er også borte. Pleier aldri å blø så lite, og har aldri spottet før mensen kommer. Men får se imorgen da, om den kommer tilbake...
Dorthea74 Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 hei har faktisk aldri hørt uttrykket kjemisk graviditet, men takk for opplysningene og det samsvarer med det eg opplevde i mai, testa positivt m digital test og 4 dager senere kom blødning. Slitsomt å ønske å bli gravid og oppleve dette, har hatt 3 sa også. Men har to barn fra før og skal egentli være fornøyde med det... krysser fingrer for deg at det stopper og at spira fortsatt sitter ; ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå