Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Husker ikke navnet,og jeg husker selfølgelig ikkke navn på noen tekster;) Men han er en han;)Han synger litt triste utrolig fine sanger.Den ene er visst endel brukt i begravelser.. Noen som har lyst å slenge ut noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Nei,"min" er ikke norsk:) Men fint forslag:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 det kan jo være hvem som helst, du må da ha litt mer info...?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 Så han er ikke norsk? Vet du om han er ung eller gammel? Synger han operalignende, viselignende? Josh groban? det er kanskje ikke brukt i begravelser?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #8 Skrevet 7. august 2010 Nei:p Har ikke mer..Hørte en strofe av han så vidt på radioen før i dag,og har tenkt på det siden..Hadde jeg visst mer,kunne keg kanskje funnet det ut selv:) Han er ung,synger nesten "lidende".En sang er bla om at han ser en dame på bussen,og de delte et øyeblikk,men det kunne ikke bli de,eller noe slikt:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #9 Skrevet 7. august 2010 Robbie Williams : "When he saw her getting on the bus"
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #10 Skrevet 7. august 2010 Nei,er ikke Robbie Williams:P Tenk triste kjærlighetssanger:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #12 Skrevet 7. august 2010 Det er ikke den tears in heaven med eric clapton? "Would you know my name If I saw you in heaven Will it be the same If I saw you in heaven I must be strong, and carry on Cause I know I don't belong Here in heaven ......" Utrolig fin sang, blir mye brukt i begravelser vet jeg .
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #13 Skrevet 7. august 2010 Eric Clapton eller Leonard Cohen? Bob Dylan?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #14 Skrevet 7. august 2010 Nei,han er ung:) Og jeg holder på å bli gal av å fundere på hva søren han heter;) I en musikkvideo synger han,mens det ligger en dame og sover i en seng(kanskje en himmelseng?).Og det er mye hvitt rundt dem,som i forskjellige typer stoff..Og tror hna synger om at det er siste gang han ser henne..Eller noe slikt:) Han har ikke så mange kjente sanger,men er ganske kjent noen av dem:)
Monajenten Skrevet 7. august 2010 #16 Skrevet 7. august 2010 "If tomorrow never comes" av Ronan Keating?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #17 Skrevet 7. august 2010 Haha, nå tror jeg at jeg ble like opphengt av og finne ut av hvem han sangeren egentlig er som deg her .
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #18 Skrevet 7. august 2010 Jeg vet!! Etter mye tenking komjegpå en sang:)) Og det er James Blunt,og sangen jeg husket var "Beatuiful":-) Tusen takk for all hjelp:)
Sweet Amber Skrevet 7. august 2010 #19 Skrevet 7. august 2010 James Blunt? http://artists.letssingit.com/james-blunt-lyrics-youre-beautiful-kxwx71t
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #20 Skrevet 7. august 2010 Det var jo det Sweet Amber skrev over her....Åpnet du ikke linken?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #21 Skrevet 7. august 2010 Om du ser på tidene, så ser du at Sweet Amber postet linken etter Hi skrev James Blunt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå