Gå til innhold

Noen som ser på NRK 1 nu? Helt forferdelig greier!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg blir kvalm!!

Det er helt hårreisende at noen kan gjøre slik mot ungene sine.

Jeg synes det er galt, galt, galt!!

Håper det ikke blir slik i Norge også...

Skrevet

Synes virkelig synd på barna stakkars...

Men virket som om hun lille, blonde jenta kom godt ut av det da, hun sa jo at hun brydde seg ikke om hun vant eller ikke, og om hun får bedre selvtillit så er jo det bra :)

Herregud som jeg lo når storesøsteren til hun ene begynte å gråte slik, haha. Snakk om å over-engasjere seg.

Skrevet

Ja, det der e ikke noe annet en galskap og noen hjernedøde foreldre som vil leve sitt liv gjennom barna. Virket ikke som alle barna hadde et ønske om å delta, men var blitt pressert av foreldrene. Syns så synd ho hu ene som tok tapet skikkelig tungt, kommer nok til å følge henne i mange år. Og hu andre som mente hun var penest i venneflokken og hadde en selvtilligg laaangt over normalen.

Kan kanskje forstå familien til hu Sasha som var blakke og hu ikke gjorde det godt på skolen og hadde lav selvtillitt. De ønsket bare å finne noe hun likte og kunne være god i, og noe om kunne styrke selvtillitten hennes. En stor seier for henne å tørre å stå på en sene, og hu brydde seg ikke om å vinne.

Men hele konseptet med little miss er bare kvalmt!!! Kjempeflott at det var ei uten sminke og en vanlig kjole som vant, og ikke ei pyntedukke!

Skrevet

Ja, syke greier det der!

Skrevet

Hun som vant hadde ikke noe vanlig kjole, men en kjole til 450 pund/4 266 kr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...