Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Jeg er så lei meg, jeg har fantastisk kjæreste men han bor i England, og nå prøver han å få seg jobb her i Norge.. Ikke så lett, og vi må nok være borte fra hverandre noen måneder til ( møtes 1 gang måneden er med hverandre 1-2 uker da men blir mindre av til høsten muligvis.)..... Savner ham sååå fælt..;( Så vil vi gifte oss , få barn og alt..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Jepp, men det varte ikke så lenge før jeg solgte huset, sluttet på skolen og flyttet til ham. Nå skal vi gifte oss. Er ikke noe gøy å være fra hverandre, men hadde ikke vi flyttet sammen etter den tiden hadde vi nok fått et avstandsforhold til å fungere i noen mnd hvertfall. Men skjønner åssen du har det!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Vi har alt vært sammen i 6 mnd, vet det er tidlig men jeg ble gravid med ham og mistet, nå "prøver" vi å bli gravid..ganske tidlig ja, men jeg vet dette er ekte..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Har vært sammen med forloveden min nå i snart 6 år, i 3 av de studerte han i Australia til en baclor i dataanimasjon. Er nå gravid med vårt første barn, bor sammen og er forlovet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå