Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Sitter hjemme på Dib, føler at jeg bør "utrette" noe, men hva? Burde få litt ekstra søvn, men det er leeeenge siden jeg har møtt venner på byen også..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Jeg ville tatt en tur utpå, møtt venner og hatt det gøy! Sovet litt lenge imorra
Kortslutning Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 Jeg hadde gjort det samme som jeg gjør nå; ligge på sofaen, spiser godteri, sitter på dib og tar livet med ro. Også hadde jeg nok fått meg en god og treg morgen:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 Hadde ikke sittet på DiB ihvertfall! Gått på kino med mannen, ut å drukket litt vin sammens med venninner (trenger ikke drikke deg drita, bare et par glass, så tidlig hjem i seng). Hatt sex, og sovet lenge..... Snart forsent for deg å finne på noe nå da, er det ikke? Du skulle planlagt bedre:d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #8 Skrevet 7. august 2010 Dratt ut på byen, drukket meg driting, spist junk og sovet leeeenge:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #9 Skrevet 7. august 2010 Ta deg en tur på byen, trenger jo ikke bli altfor seint heller =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå