Collette Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Lurer så fælt på om jeg skal kjøpe 86 el 92 til gutten min. Han er gjennomsnittlig på vekt og høyde og fyller to i januar. Han bruker 86 nå, men buksene må av og til brettes opp. Vil ikke at han skal svømme i dressen, heller.
~sjiraff~ Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Vil si at de er normale. De ser utrolig store ut, men ryggen er ikke så kjempelang. Vet ikke hva som er normal høyde for en to åring, men ville nok hvertfall ha kjøpt 92 hvis han bruker 86 nå. Han kommer jo til og vokse en del i løpet av høsten og vinteren også.
Aliena Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Jeg hadde 86 til min ett-åring, den ble veldig raskt for liten selv om han brukte 86 i andre klær lenge etter det. Hadde 98 da han var 2 år. Han er en ganske stor og kraftig gutt, da. Synes ikke reima er store i størrelsen, så ville ikke kjøpt 86.
Collette Skrevet 8. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2010 Å, tusen takk. Kjøpte akkurat en i 92 til halv pris, så det var godt å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå