Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 lurer på noe. begynnre skole nå til høsten,men skal ikke ta opp noe studielån. velger å jobbe ved siden av. så har jeg lyst til på et barn etter å ha fullført et skoleår. vil ha det klart med økonomien. er det slik at jeg da me et år permisjon fra skole, får lønn fra arbeidsgiver (det jeg har jobbet opp) og studielån (som stipend) ?? hvordan synes dere studentmødre det er å studere med småbarn.. ??? babylyst =)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå