Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Motorsykkel og lastebil... Luftambulansen kom også. Leser at mannen ligger hardt skadet på Ullevål. Bruker nok litt ekstra tid på å sovne i kveld jeg. KJØR FORSIKTIG FOLKENS!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 ekkelt å være vitne til sånt,. Men i dette tilfellet så må jeg si at det var litt til pass åt han.... Stakk jo av fra politiet! Er man så dum så fortjener man nesten ikke bedre..... Men stakkars den uskyldige parten i bilen han kolliderte med!!! Uff
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 HALLO?? Det er da vel for pokker ingen som FORTJENER å bli utsatt for ulykker??? syke menneske!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Er det ikke det alle karmatilhengerne her inne mener da? It is all coming back too you! Synes ikke så innmari synd på han som lot seg koke i saunaen heller, men jeg synes synd på familien. Synes heller ikke spesielt synd på dem som blafrer ned K2, men synes forferdelig synd på familien.Osv osv osv.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Hvis man klatrer på K2, burde ikke familien forvente noe annet, siden det dør en person for hver fjerde som kommer opp. Kan ikke sammenligne det å klatre på K2 og Everest med en vanlig trafikkulykke. Nesten 100% av befolkningen i Norge er involvert i trafikken, og hvis en ulykke skjer, rammer den flere parter. På K2 har du bare deg selv å tenke på, og det rammer ikke flere familier bare fordi en idiot på jakt etter det største adrenalinkicket ramler ned på vei opp.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 Nei, men det er flere idioter på jakt etter adrenalinkick på veiene enn oppe i fjellene. Det er greit det bare er dem selv det går utover, når ulykken først skjer. Synd at en lastebilsjåfør ble invovert, håper han kommer seg videre både på veien og i hodet!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 jeg vil absolut ikke kalle meg selv for et sykt menneske ;-) Men jeg mener at når man velger å stikke av fra politiet så får man jaggu ta konsekvensene av det også.... og i dette tilfellet ble han alvorlig skadet. Hadde han brukt hue litt så hadde heller ikke dette skjedd. Men det er virkelig synd på den andre sjåføren som helt uskyldig ble utsatt for en slik idiot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå