Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 litt funny story. vi var på cubus idag.. tilfeldigvis var det t shorter og gensere for 20-60 kroner, så tok jeg cirka 15 plagg me i prøverommet og prøvde osv. Dattera våres, var trøtt og skreik etter en stund, og da ble dama sur å ba meg forte meg bla bla bla bla. og stressa og flaua meg ut liksom.. Hun har vært sur i hele dag pga jeg ikke kom ut me en gang istendenfor å prøve/kjøpte klærne.. jeg kjøper klær omtrent 3 ganger i året.. så syns jeg ble urettferdig behandlet.. når man tenker på hvor mange ganger jeg har passet på ungen mens hun har brukt tid på prøverummet.. 100 ganger i året?.. Hvorfor klager kvinnfolk på noe dem gjør selv? hvorfor kan dere ikke si im sorry istendenfor å nesten ødelegge forholdet/vennskapet senere på dagen.. Når jeg blir irritert eller noe, så lar jeg d gå og ødelegger ikke hele dagen... Men jeg lurer bare på.. er jeg urimelig for å ikke gå ut med en gang hun ba om d? hun kunne jo gått ut me ungen selv å ventet på meg.. istedenfor å stresse meg. eller har jeg blitt uretferdig behandlet? nu får jeg en fantastisk lørdagskvell... natt til bursdagen min.. alene på Dinbaby og Gaming!! jippi....
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Er du mann? Jeg synes hun var urettferdig ja, hun kunne fint kjørt vogna ut av butikken og ventet utenfor. Men vi kvinner har en tensens til å være sånn. Jeg vet at jeg kunne gjort det der selv, haha:p Hvis jeg var irritert for noe annet, og litt småstresset for at barnet gråt, så jah...
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Er du mann? Jeg synes hun var urettferdig ja, hun kunne fint kjørt vogna ut av butikken og ventet utenfor. Men vi kvinner har en tensens til å være sånn. Jeg vet at jeg kunne gjort det der selv, haha:p Hvis jeg var irritert for noe annet, og litt småstresset for at barnet gråt, så jah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå