Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vert der ??

hva kjøpte dere ??

og hvor mye penger brukte dere på og shoppe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler lite der, gubben kjøper buksene der nede. Men synes fakeklærne er så glorete at jeg ville aldri hatt dem på meg her hjemme.

:D

Skrevet

Vi var rett og slett skikkelig misfornøde med alt..Ikke minst at de var ekstremt pågående og sure.. Vi svei av en tusenlapp i Alanya på kort tid og det viser seg å være dårlig kvalitet på både sko, klær og klokker og etc.. Mange klagde på hotellet vårt, et Star Tour hotell i nærheten..

Vi fant det tidlig ut, heldigvis!! Så vi brukte heller penger på TYrkisk Bad og massaje og det kan virkelig anbefales!!

Er ikke fornøyd med noe av det vi kjøpte dessverre!!

Gjest marie-s
Skrevet

Vi har nettopp vært der og vi shoppet nok en del men mye av det var litt mer spesielle ting som vi ikke får tak i her hjemme slik som smykkeskrin som er vanskelig å åpne med hemmlige nøkkelhul og slikt.

Skal du handle klær ville jeg heller anbefalt en helg til Glasgow en gang på høsten.

Dersom du bestemmer for å handle så kan det lønne seg å ta det meste på en plass og prute så langt dere kommer, en annen ting er å få hjelp fra noen som jobber på resturanter til å anbefale butikker, da kan man klare å få en mye billigere pris enn man klarer selv.

Ellers så må jeg si at vi hadde 2 fantastiske uker der nede og ønsker virkelig å dra tilbake, jeg tror at mye kommer an på innstillingen man selv har, bli vandt til å bli avvisende til de som skal selge deg alt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...