Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 haugevis med sjokolade..... Jeg ante ikke at det gikk an å bli så sinnsykt avhengig! Er helt sjokka over meg selv og hvor mye sjokolade jeg spiser hver dag. Men jeg klarer ikke slutte, sukk! Jeg er normalvektig og har ellers ikke hatt slike problemer før, men nå ammer jeg. Flere som er godtesugen eller fyser i ammeperioden? Noen gode råd? (utover å "skjerpe" seg?) Hjelp....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Jeg var sånn når jeg ammet, jeg hadde oksehunger etter alt som var og åt som en diger hest! De første ukene kunne jeg spise akkurat hva jeg ville (og jeg skal love deg at jeg stappet innpå!!) uten at jeg la på meg så mye som et gram, men så plutselig var det slutt på det etter flere uker hvoe jeg ikke la på meg så hadde jeg jo fått skikkelig dårlige "vaner" og det var kul umulig å få snudd. Jeg este ut og la på meg nesten 20 kilo mens jeg ammet, helt sykt, da mini skulle døpes var jeg tyngre enn da jeg fødte! Men av en eller annen merkelig grunn så forsvant suget helt da jeg sluttet å amme, og kiloene begynte å renne av igjen. Nå er det et år siden jeg sluttet å amme og jeg er nede igjen i matchvekt. Men neste gang skal jeg ta tak i "problemet" med en gang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå