Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Hei, jeg har fått brystbetennelse og fikk da beskjed om å kaste melka hvis det var puss i den. Jeg har lagt merke til akkurat som noen tråder i melka, er dette puss? Har gått på antibiotika i ei uke nå og fortsatt er disse trådene i melka og jeg begynner å lure om dette ikke er puss allikevel? Vil veldig gjerne begynne å gi småen morsmelk igjen..
Snupi27 Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 jøss.. jeg trodde man skulle amme masse når man hadde brystbetennelse? (om du ammer da) jeg fikk hvertfall beskjed om det av min lege at det viktigste var at babyen fikk amme selvom det ikke er så veldig behagelig. fordi babyen er den "beste" til å få ut melken så det ikke skal bli igjen noe ..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Er det liksom hvite tråder? Kan være fett, at melka liksom levrer seg. I så fall bare å gi. Men kan du ikke ta en melkeprøve? Så vet du sikkert.. Mye bedre om du kan amme, for babyen er bedre til å tømme brystet enn pumpa!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Hvis disse trådene som du mener legger seg på toppen av melka når du ser den litt avkjølt så er det bare fett... Jeg har selv hatt brystbetennelse to ganger, men har alltid fortsatt å amme,pluss pumpet slik at jeg aldri var "sprengt" . Når jeg fikk tredjemann nå sist pumpet jeg ganske mye i første slik at brystet aldri var overfylt, da unngikk jeg betennelse!! Småtten hadde mer enn nok melk likevel og etter et par måneder tilpasset brystene seg slik at jeg slapp å pumpe mer..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Puss er det samme som gult verk, det lukter og ser guffent ut, det høres ikke ut som du har puss i melken......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå