Gå til innhold

Hva mener dere: burde man ha en eks på facebook?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære har sin første kjæreste på facebook og jeg mener egentlig at det er noe tull å henge igjen i fortiden og la en eks ha innsyn i privatlivet. Kanskje jeg er rar?

Skrevet

Jeg har 2 ekser på facebook. Den ene er nå gift, den andre er far til mine barn. Kunne godt vært foruten ham på FB faktisk, føler meg litt overvåket til tider...

Skrevet

Jeg føler ikke for å legge til mine ekser, siden vi ikke har noe med hverandre å gjøre i det hele tatt lenger.

Men tror liksom ikke jeg hadde slettet min nåveærende kjæreste hvis det ble slutt. Da hadde det jo bare vært naturlig at jeg hadde han som venn...

Men kjæresten min har en eks som venn, tenker egentlig ikke noe på det selv. Og jeg har ikke reagert at han har henne som venn. Vet det var hun som sendte forespørsel

Skrevet

Eksen til min kjære trykker alltid liker på ting han skriver men aldri når han skriver ting som: blitt samboer og forlovet.

DET synes jeg er litt rart da. Hvorfor følge med å trykke liker på alt annet. Kjenner jeg ikke liker at hun er der og tro meg jeg er ikke en person som normalt er sjalu men men.

Stikker og setter meg i skammekroken .....

Skrevet

Jeg har flere x'er på Fb. :en min xmann som er far til mine barn har jeg ikke der. Vi har ikke et godt forhold til daglig og jeg orker ikke at han skal se hva jeg bedriver tiden med når jeg ikke har barna, så jeg slettet han...

Så lenge man er ferdig med en x og det ikke er flørting erd et helt greit syns jeg. Jeg kan fint sette liker på statusen til en x som jeg gjør med mange andre...

Skrevet

Hehe

Samboeren min har x'n på facebook. Vel å merke en ex fra hundre år tilbake, men det var hans første kjærlighet. Den som gjorde skikkelig vondt lenge etter den tok slutt.

Men, jeg har min første kjærlighet der også, uten at det er en ex

Barnefar har jeg ikke der, takk gud

Skrevet

Jeg har ingen xer på facebook, sambo har 2, men de er også mine veninner og det er nesten 10 år siden di var sammen. men fortiden bruker han facebook sjeldent:P

Synes ikke det er noe poeng i og ha xer på facebook og la dem se hva xen gjør og annen informasjon. Går man inn i et nytt forhold burde man kunne legge fortiden bak seg samt xer..

Men om han hadde hatt unormal kontakt med disse eller snakket sammen me de dagelig på facebook hadde jeg bedt ham slette di...

Skrevet

Jeg ser ikke problemer med å ha ekser på fb. Både samboeren min og jeg har ekser som venner på fb. Det er ikke mennesker jeg snakker med hver dag, men jeg er ikke uvenenr med noen av mine ekser. Det samme gjelder min samboer.

Jeg er heller ikke sjalu, for alle er jo ekser for en grunn; Det fungerte ikke. Heldigvis er samboeren og jeg helt enige der;)

Skrevet

Jeg har et par ekser på FB som ikke plager meg nevneverdig, så det går greit. Men slettet min forrige kjæreste etter at det ble slutt fordi han slo meg helt sånn plutselig. Da jeg gjorde det skrev han mail og spurte hvorfor jeg hadde slettet ham, men det svarte jeg ikke på. Jeg har nå blokkert ham, så han ikke kan følge med på hva jeg gjør overhodet.

Min samboer er venn med en gammel eks, men ikke med den nyeste. Det ville jeg nok ikke satt pris på, vil ikke at hun skal vite noe om livet vårt mer enn nødvendig.

Skrevet

Tull til side. Alle får gjøre som de selv ønsker. Jeg har en av eksene mine på fb, mannen min har sannsynligvis en eller flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...