Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 2dager etter ks,begynte såret plutselig å væske masse... Er ikke betennelse,men bare et hulrom som visstnok trengs å tømme seg... (nå har det holdt på i 5dager) De fjernet noen stifter slik at det ble større hull som "guffa" kunne renne ut av...må skifte bandasje ca.hver 3 time for da er det gått igjennom... Noen som har vært borti dette? Hvor lenge kan jeg måtte risikere å være på sykehus? *dritt lei*
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Jeg fikk ikke stifter etter mitt KS, bare strips og noen innvendige sting som gikk i oppløsning av seg selv. Har desverre ikke vært borti det du beskriver. Hvis du er på sykehus nå bør du jo ta kontakt med en jordmor eller lege. De kan jo best fortelle deg grunnen til hvorfor du opplever tte og hvor vanlig det er. De vet nok også hvor lenge du kan risikere å være på sykehuset. Det er det jo ingen her som kan svare deg på. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Såret mitt væsket i 5 uker! Men måtte ikke være på sykehus da, var bare innom på barselpoliklinikken og viste det frem med jevne mellomrom. Var ikke betennelse, men "sårvæske" kalte kirurgen det, ikke farlig, men tok jo veldig lang tid før det grodde skikkelig så jeg kunne gå i normale klær osv. Jeg ble også stiftet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå