Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Mannen min sa i dag at han tenkte at han skulle bestille time til dette. Vi har snakket om det tidligere, men han har vært veldig skeptisk til det. Men nå har han i alle fall snakket med andre, og kommet til den konklusjonen at han skal gjøre det. Jeg er kjempeglad...slippe å tenke på p-piller o.l. Reagerer en del på all slags hormoner, og håper det blir bedre når jeg slipper det:) Men, spørsmålet er da. Hvordan reagerte de på operasjonen, og kan det være komplikasjoner med det? Er det inn og ut samme dag? Og gjorde de det på privat sykehus eller det offentlige. Tenker på ventetid o.l., gjerne veldig lang ventetid?
ConsuelaBananaHammock Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Det var ferdig på 30 min, var ute 1 time etterpå Min mann fikk ingen kompl. men det finnes såklart muligheter for det men det er ganske få mener jeg. Vi tok det på offentlig sykehus, tar det gjennom fastlegen sin.
Gjest Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Min mann gjorde det på privat sykehus. Gjort på 20 minutter og rett hjem etterpå. Kostet 4500,- der han gjorde det, men pris varierer. Det var også kort ventetid. Anbefales absolutt og deilig å slippe å tenke på prevensjon. Han hadde ingen komplikasjoner, men løftet vel mye på tunge unger etterpå noe som gjorde han litt øm i lysken. Ellers alt vel
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Her gjorde mannen det i januar. Fra han parkerte bilen til han var ute igjen tok det litt under en time. Han har ikke hatt noen komplikasjoener. Han gjorde det på Aleris og betalte 4500 kr. Det var litt ømt ei lita uke etter inngrepet, og han var litt redd for sine edle deler. Han løftet heller ikke tung. Nå merker han ingenting. Anbefaller det også, veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå