Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Jeg har alle fire og de plager meg enormt men jeg har ikke råd til å trekke de nå. Noen som vet hvor mye det koster å ta de?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Om de er betente, kan du få refundert en del fra Nav. Jeg har betalt rundt 5-600 kr for de tre jeg har tatt. Da har tannlegen skrevet et eller annet om at de er betente. Betaler 1800 kr til tannlegen, og får igjen penger etter noen dager fra Nav.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 betale nylig 600 kr for en tann.. Har tatt de 3 andre.. Betalte 1800 for de andre.. Så du må regne med 5-600 kr tanna!
ConsuelaBananaHammock Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Det koster mer om du må operere de ut, som regel er det bare til å trekke oppe men om du må operere de nede ut så koster det rundt 1800,- tannen mener jeg. Mest sannsynlig så kan du trekke alle 4 da
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Jeg fikk tannlegen til å henvise meg til kjevekirurgisk avd på sykehuset, der fjernet jeg 4 visdomstenner fordelt på to besøk. Betalte egenandel på 250 kr....
ConsuelaBananaHammock Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 Men om man blir henvist til sykehuset, er det ikke om man er innunder nav da? For jeg ble henvist til en kjevekirurg, men måtte betale rundt 1800,-. En vennine fikk på sykehuset, men hun hadde attføring derfor fikk hun sykehuset og betalte bare egenandel.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 På offentlig sykehus betaler du egenandel, resten dekkes automatisk, så du skal ikke måtte legge ut for så åsøke nav om refusjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå