Januarjubel! Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 ...vi vurderer å bruke et gavekort på dette, men har hørt at den etterhvert lett blir stående som skapfyll. Dvs. man går tilbake til kaffetrakteren uansett. Hva med dere? Det blir i allefall en enkel en fra Nespresso, med eller uten melkeskummer ved siden av.
Gjest Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Jeg har ikke prøvd nespresso sin(-e). Vi har en kvern ved siden av og kverner etterhvert og lager kaffen sjøl. Steamer også. Vi har hatt vår i 1 1/2 år og bruker den som regel daglig. Love, love. Hva skal du med kaffetrakter når du kan lage americano?
Gjest Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Vi kjøpte denne startpakken herifra, god pris, god service (også når noe er galt) og gode produkter. http://www.teaandcoffee.no/presenter.asp?idKategori=31&idProdukt=700&idRotKategori=17
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Vi har en nespresso citiz & milk og er veldig fornøyd. Det viktigste er at den er enkel i bruk. Den brukes stort sett hver eneste dag.
Mammaen til Isak Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Åssen gjør dere det på fester og i selskaper. Her hos oss går det som regel mange kanner med kaffe når vi har gjester. Tar det ikke lang tid å lage kaffe til feks 10 stk, og når siste mann har fått har første mann allerede drukket opp eller?? ;o) hehe...
Gjest Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 Når vi har fest går det mange flasker vin. ;-) Kanskje vi lager en runde med cappuccino eller annet utover, men er det skrikende behov for god gammel svart kaffe tar jeg et par runder med presskanna.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 Vi har kaffetrakter som vi bruker om vi har mange gjester, nytter ikke å stå å lage ti latte. Og noen ganger trakter jeg en kanne på en lørdagsmorgen, det er noen dager man har lyst på mye kaffe, og da er det greit med kaffetrakter.
Januarjubel! Skrevet 8. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2010 Nespresso citiz & milk er den vi vurderer. Fint å høre gode erfaringer med den! Takk for svar, dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå