Gjest Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Titter inn fra 3. trimester her. I løpet av svangerskapet har jeg fått ganske mye større pupper, noe som passer meg fint:) Nå lurer jeg bare på hvordan det blir etter amming? Blir de enda større når jeg begynner å produsere melk? Blir de "borte" igjen når jeg er ferdig med amming? Hvordan har det gått med puppene deres jenter?
meg & to små vampyrer Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Mine ble ikke større da jeg var gravid, de ble en halv størrelse større mens jeg ammet (størrelsen har ikke noe å si på melkemengden) og etterpå ganske slakke. Men et års tid etter ammeslutt med førstemann var de tilbake på normalen min. Nå er jeg 3 mnd etter ammeslutt med andremann og det er bedre enn det var. Håper det tar seg enda litt mer opp.
Fire småtroll Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Jeg hadde en B-cup før jeg fikk barn, hadde D-cup mens jeg ammet og har gått tilbake til C-cup etter endt amming. De har altså blitt større, og jeg er fornøyd med utseende på dem også jeg. De er runde og fine, henger ikke
musketingen Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Jeg har tre barn. De to minste ammet jeg til de var ca et år. Først ammet jeg bare noen mnd. Etter tredjemann nå merker jeg at de har blitt veldig slappe, og de er fulle av strekkmerker. Til vanlig synes jeg de er helt ok ( når jeg har tøy på), siden de er blitt endel mindre. Har alltid syntest at jeg hadde for store før. Men uten tøy er de ikke mye å skryte av, he he... Men men, sånn er det bare. Ingen krise her i gården altså...
stearin Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Jeg har en baby på 3 mnd som jeg fullammer. Før graviditet b-cup, nå c-cup. Egentlig har dem ikke vokst noe særlig, men liker ikke å ha det stramt rundt brystene når jeg ammer. Litt større er dem nå enn før også merker jeg at dem er littegrann slappere nå enn før (men så hadde jeg meget små og stramme bryst før). Tror ikke brystene endrer seg noe særlig når jeg ikke ammer lenger. Samme form, like stor:)
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Mine vokser endel i svangerskapet og veldig mye mens jeg ammer (er også i 3. tri med nr. 2), fikk gigapupper da jeg ammet sist...og de ble jo ganske slappe etter amming, men det har gradvis fylt seg opp igjen (2-3 år altså) til faste og litt større pupper enn utgangspunktet. Så ingen puppekriser her i gård'n!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå