Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Er helt alene hjemme ikveld, tenkte laste ned en film, liker filmer som drama, spenning, fantasy , så nyligen en veldig bra film ; pans labyrinth,.. Liker sånne filmer :-) Ellers er jeg svært glad i filmer som bridget jones, britiske kjærlighetskomedier...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 henger meg på denne, trenger også en film i kveld. Du har vel sett Love Actually?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Love Actually og Notting Hill MÅ sees ) Ellers har jeg nettopp sett "The Back-up plan" m/ Jennifer Lopez (av alle), den var riktig så søt )
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Jeg likte den fabelaktie amelie fra monmatre. Det er sånn film jeg blir glad av å se alene. Er f.eks. teit å se noe trist som gjør at man begynner å grine alene.. blæ.. Ellers hmm... Livet under vann med steve zissou The royal tennenbaums Men de er jo ikke det du liker. De to siste er vel mer sær humor.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Vi så nettopp Valentines Day. Kjekk film Anbefales
Elina Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 Adam og nei, det er ikke en kristen film nei. Den filmer er morsom, litt trist og veldig søt. Anbefales:) http://www.imdb.com/title/tt1185836/ Den er helt skjønn:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 Laster faktisk ned valentines day Takk for mange forslag!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #8 Skrevet 7. august 2010 Jeg tok med meg tipset om Pans Labyrint og ser den nå. Jesus Maria, det monstret med øyne i håndflatene var EKKELT!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #9 Skrevet 7. august 2010 Må bare anbefale "Hot Fuzz", den er riktignok ikke en britisk kjærlighetskomedie, men den er i det minste en britisk komedie Og den var ekstremt mye bedre enn jeg trodde på forhånd, nesten konstant morsom faktisk! Men det kommer jo litt an på humor da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå