Gå til innhold

Får deres 2åring lørdagsgoder? Evt hva og hvor mye??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår får en liten eventyr sjokolade fra freia, den minste melkesjokoladen til 6 kr ca. I dag fikk hun en kjærlighet på pinne også for første gang. Er dette mye eller er vi litt kipe? Hun får ikke så mye godterier ellers i uka hvis det ikke er noe spesielt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår frøken på snart 3 får 2 kjeks, litt rosiner og får plukke 5 ting fra smågodthyllen..

Skrevet

Har ikke begynt med lørdags-godis til min to-åring. Han vet jo ikke om det enda :-) Han får litt kake hvis vi er i bursdag :-)

Skrevet

Min 1,5 åring får lørdagsgodteri. Det er uungåelig når man har 4 eldre søsken ;)

Hun får litt rosiner og oppkappa melkesjokolade i en kopp. Noen ganger en kjærlighet på pinne.

Skrevet

Kjærlighet på pinne kommer jeg til å være veldig skeptisk til å gi til mine barn før de er 4-5 år. Kjærligheten kan løsne fra pinnen og sette seg i halsen.

Skrevet

Frøkna her på 1,5 år får. I dag har hun fått en pastilleske og et kinderegg.

Som en over her skrev er det vanskelig å unngå med eldre søsken som vet at det er lørdag og vil ha lørdagsgodt.

Skrevet

enten eit kinderegg eller ein smartiesboks.

2 år..

Skrevet

kinderegg og de små smartiesboksene kan jo være en god forandring på lørdagene. Kjærlgheten falt ikke i smak, så den måtte mor ta ;)

Syns det er greit og kunne kose seg litt ekstra en dag i uka, og gjøre litt forskjell på helg og hverdag.

HI

Skrevet

Storebror får godt, og da må også lillebror få.

Det er som regel en sånn pez pakke, en melkeplett sjokolade og kanskje litt smurfedrops eller et kinderegg.

Skrevet

Når gutten vår var 2 år fikk har en eventyrsjokolade, og en gomp pastilleske. Når er han snart 3,5 år og får fremdeles det samme.

Han er kjempe fornøyd, og storkoser seg med det. Spiser heller ikke bestandig opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...