Gå til innhold

pluselig svært plaget med ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke sikker p om det er halsbrann/ sur oppstøt.. Føles som det brenner og er "syre" i halsen hele tiden, rar smak i munn.. Plaget med dette hele tiden de siste dagene.. har lyst på sweethearts hele tiden eller noe for å lindre det.. hva kan dett ekomme av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid?

Hvis ikke ksan det komme av for mye fet mat.

Skrevet

Jeg vet ikke hadde SA i juli, prøver å bli gravid.. men føler meg gravid, utrolig trøtt og kvalm til tider.. Har ikke hat sååå mye halsbrann siden jeg var gravid for noen år siden. Det er helt grusomt:(

Skrevet

Eller sterk mat, jeg fikk det av sterk mat.

Skrevet

Har ikke spist noe spesielt sterk mat.. Har hatt det i ca 5 dager nå.. Værre når jeg ligger feks..

Skrevet

halsbrann hos meg kom ikke før andre halvdel av svangerskapet. Tror ikke dette er et typisk tidlig svangerskapstegn, men noe som kommer når du har blitt god og rund :) Tror det heter Nyco eller Samarin som du kan ta mot det .

Skrevet

Prøv å hold deg unna fettrik m,at en stund, det hjelper nok :)

Skrevet

Ja, jeg hadde det sist jeg var gravid på slutten av sv.skapet.. Har heller ikke hørt om noen som har vært plaget med det i begynnelsen..

Har normal vekt, har ikke spist så mye usunn mat osv.. Kuttet ut kaffe for en uke og begynte å drikke igjen...

Skrevet

Hvorfor ikke ta en test så slipper du å lure og tolke alle symptomene i hele registeret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...