Gå til innhold

En uke igjen...


iok med sønn <3

Anbefalte innlegg

Gud, jeg er spent! Det er det nok flere her inne som er, ettersom vi er kommet inn i vår mnd <3 aaahhh.. jeg har altså termin 14 august, så en uke igjen :D Blir litt kvalm av heile greia :P Håper jeg slepper å gå mye over da, for jeg er bare såååååååååå klar!!! Tenk at snart blir jeg mamma liksom... som skal passe på en liten sjønn gullklump <3 Det er bare så utrolig hele greia...

 

Fantaserer om hvordan han blir, og tenker egentlig ikke så mye på selve fødselen, bare at det blir spennende liksom, og at jeg har en super kjæreste som har noen magiske hender og en ro som alltid gjør at jeg kan slappe av :D Håper han fortsatt har den roen da... hehe... det kan vel kanskje forsvinne i en slik situasjon, men men...

 

Og jeg har det egentlig ganske så bra her på slutten... lite søvn å sånn da, for ingen stillinger funker... men sover litt nå å da... :)

Men så har jeg fått så vondt i halebenet :( Hvorfor det, vites ikke... Fikk det i går, da jeg hadde en latedag, med mye sitting og ligging i sofa... ellers har jeg vært aktiv å beisa hus eller vaska og rydda, handla inn siste rest av ting å tang.... så jeg vet ikke hva det kommer av, men sykelig ont! Å hodet til lillegutt er jo festa å greier, så da sku jo ting vær bra i bekkene liskom, så dette kjennes rett å slett ut som halebeine vil gi fra seg litt smerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin i dag! Er veldig spent på å møte lillegutten i magen, hvordan han ser ut - om han er lik storebror, hvordan det er å ha en liten baby igjen.... Gleder meg:)

 

Grudde meg en liten periode til fødselen, men nå tenker jeg ikke noe særlig over det. Er vel blitt lei stor mage og klar for å få han ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja, det blir jo spennende å bli tobarnsmor liksom :)

 

Her er det første, og så er han en blading av norsk og vietnamesisk, så jeg er veldig spent på om han ligner litt på mamma`n sin også... Han for nok fargene til pappa vertfall... Jeg er jo typisk norsk i utseende, med blåndt hår, lys hud og blå øyne... tror ikke han får noe av det :P hehe...

 

Men fin er jeg sikker på at han blir, men en så kjekk pappa <3 hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...