fruPuse Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Jeg har gått litt rundt på cubus, kappahl og hennes og mauritz. Men finner ikke ammebh'er...Er det noen som har butikker å anbefale, og kanskje spesifikke ammebh'er dere synes er gode? Skjønner ikke helt det med ammeinnlegg, er det nødvendig? Jeg er 27 uker på vei nå, og brystene har vokst seg ut av bh'ene mine. Så lurer på å gå til anskaffelse av ammebh'er først som sist. Vokser brystene mye i siste trimester også?
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Amme-bhene henger ofte sammen med mamma-klærne i butikkene, hvertfall lindex og hennes. Jeg har bestilt to fra MammaTrend (som det er annonse for øverst her) og er veldig fornøyd med dem. De er FINE også, ikke bare ammebh liksom.. Jeg er i uke 28 og de vokser stadig :S Viktig å kjøpe bhene litt store også, for etter hva jeg husker fra første svangerskapet mitt så vokser de betydelig i tredje trimester + at de blir gigantiske når man har født og begynner å få mye melk.
blir3iapril Skrevet 24. desember 2010 #4 Skrevet 24. desember 2010 Lindex selger ammebh`er. Kan anbefale Triumph. kjøpte likegodt to når jeg var innom sist. julegave til meg selv. De har også noen veldig deilige truser, ikke noen strikk som strammer og de er formet for å gå godt opp på maven.
Magneta <3 mamma <3 Skrevet 24. desember 2010 #5 Skrevet 24. desember 2010 jeg har kjøpt en på lindex og en på cubus til den første tiden så får jeg testet de. Må nok kjøpe flere etterhvert, mtp størrelse og er vel ikke den beste kvaliteten heller tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå