Gå til innhold

hvordan går det med oss"gamle kjente"??

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det lenge siden jg har sett noen kjente nick på bim....inkl meg slev tenker jeg;)

de fleste har vel født som snøfilla bjørnen collargoll og flere..men hvor er vi somer kommet til 2 trim etter mye hardt slit? ferie kanksje? eller er vi så rolig og harmoniske i 2 trim at vi ikke er her så mye:D vel..det er vel min forklaring;) kanksje vi kan komme med en liten oppdatering til hverandre? :)

nurket??alt bra og masse liv?bestemt navn osv?:) 10000 spmål vettu hihihi;)

selv har jeg bare noen få dager igjen på 2 trim så bærere det utrolig nok videre til 3 trim..jøsses...vi har enda dager vi ikke klarer fatte hvor heldige vi er..vi har det godt nå:)selv har jeg begynt så smått å vaske vognpose og sengeklær...babyklærne utsetter jeg litt til..tenker at rundt uke 32-33 bare smeller jeg til å gjør meg ferdig med det som skal gjøres så slipper kave med det helt på slutten når man mulignes ikke er så full av energi;) og med tanke på nr 1 som kom i uke 37 vil jeg være ferdig til den uken ihvertfall;)

ligger litt under gjennomsnittstreken på helsekortet men det gjordde jeg sist også så det bekymrer meg ikke nevneverdig....men 12 aug skal vi på ny ul for å måle lillebror og kansje få en noenlunde forventet fødselsvekt og str:) spennende....

ellers er ferien over i morgen og jeg begynnere på an igjen på 40% stilling nå pga en nerve er kommet i klem som gjør så vondt når jeg går og står over lengre tid...vi tror det er det ihvertfall...eller begynnende BL....ikke noe godt i alle fall....det skal sjekkes igjen på neste kontroll.....håper å holde ut til perm starter 11 okt om jeg har telt rett;)

håper alle harhatt en flott ferie og er frisk og rask!!:)

klem fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!

Her går alt fint!

Nå tenker jeg på at hun ikke må komme for tidlig...men ellers nervene bedre enn tidligere...

Skal snakke med jordmor om fødsel snart...hadde en tøff opplevelse sist og vet liksom ikke helt...kanksje KS er lurt...

Masse liv i magen...mye sprell og spark. Gøy!

Sliter med å få spist..men har lagt på meg noen kilo likevel...magen er hos legen over den øverste kurven...hos jordmor mellom strek og toppkurve...så litt store er vi vel...det er vondt allerede...

Men men...alt for en god sak...kan ikke tro vi har vært så heldige enda jeg.....

Planlegger mye babygreier, men ikke gjort så mye fordi jeg har vært så kvalm og dårlig...håper jeg rekker litt før berta kommer :-)

Namn holdes utenfor forumet :-)

Blir ikke mer jobb på meg... :-)

Godt å se at alt er vel!

Nurkemamma

Skrevet

heeei!!:)

godt å høre at alt er bra!!:)

håper også fødsel går bra..tar ikke babyen som noe selvfølge før han er her hos oss..xxxxx...kan heller ikke tro at vi er så heldige.....navn holder jeg også utenfor forum nå..;) men vi troor vi har bestemt oss...hehehe..

fått ordnet med perm papirer idag levert dem his nav..godt å ha det ute av verden..fader meg for ett papir kaos da??!:S

hsdde du komplisert fødsel sist siden du tenker på ks?:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...