Gå til innhold

Prøver å bli gravid, er dette så lurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i et selskap i kveld og hadde eggløsning for 3 dager siden. Kan jeg ta meg noen glass eller er det ikke så lurt?

Er så lenge siden sist jeg prøvde å bli gravid at jeg husker ingenting..

Vet jo ikke om jeg er gravid engang, men man kan jo aldri vite. Er jo iisåfall bare noen dager på vei ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

før egget er foestet og morkaken er ferdig, så får embryo næring fra sin egen plommesekk.

Det at du da drikker litt ikveld vil nok gå veldig bra!

Skrevet

Nøyaktig hvor tidlig, hvordan og hvor mye alkohol kan påvirke fosteret er fremdeles uvisst.

Jeg ville latt være for å være på den sikre siden.

Uansett, ha en flott kveld!

Skrevet

ÅÅ.. såå bra ;) Takk for svar!

Skrevet

Kan ikke alkoholen påvirke kroppen til å ikke motta egget like godt da? Så det ikke fester seg? eller får en defekt og det blir en SA?

Mener å ha lest det...

Uansett så vet man ikke så mye om akkurat hvordan alkohol påvirker på tidlige stadier, men at det ikke er 100% bra er nok de fleste enig om.

Selv hadde jeg nok tatt noen øl/glass med vin med måte. Kost meg, men ikke noe grøftefyll ;) Sjansene for at noe skal gå galt pga festen er vel igrun minimale! (men man vet jo aldri...)

Skrevet

Det er jo mange som blir gravide i fylla, utan å ha planlagt noko som helst, så det vil nok helst gå bra om du tek deg eit glas eller to! Sjølv ville eg latt være, men eg er kontrollfrik deluxe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...