Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Jeg hadde en SA i juli, fikk opp positive svake streker før SA ( var 5 uker på vei) og etter SA hadde jeg negative tester.. tok el tester fram til forrige uke,a lle testene slo ut sterke.. Nå har jeg masse symptomer som, jeg er ekstremt trøtt, magen min har blitt kjempestor, altså jeg har lagt på meg rundt magen pleier alltid å ha "flat" mage.. brystene stikker, jeg er småkvalm noen dager, har mye vondt i hodet og de siste dagene ekstremt halsbrann.. Jeg skjønner virkelig ikke:/ Kan jeg være gravid enda??
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Hva med å ta en test? Uansett hva folk sier her inne, så er vi ikke synske.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Nei jeg mente jo ikke det sånn.. Bare lurer på hva som skjer om noen har opplevd noe lignende. kan ikke ta test før på mandag så.. :/
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Kan jo være en tvilling som har overlevd der inne? Eller at du har hatt en MA, da kan kroppen og livmora fortsatt tro at du er gravid og gi deg de vanlige gravid-syntomene. Men så var jo testene negative etterpå så jeg vet rett og slett ikke Du får prøve å teste igjen, eller ta en tur til legen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 Jeg vet om to damer som har hatt SA og senere funnet ut at det er ett barn igjen i magen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 men regner med e fikk positive test etter sa da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå